Wednesday, July 14, 2010

De zogenaamde pulp op TV

Ik heb sinds twee jaar geen TV meer. Er wordt niks leuks uitgezonden, of ik ben niet thuis. Uitzendingemist.nl bestaat, RTL Unilever Gemist bestaat, Campingzender6/SMS6 Gemist bestaat. Dus qua uitzendingen naar de mensen toe om te kijken mis ik niks. Ik kijk alleen nauwelijks via de internetten, omdat het aanbod gaap-geeuw-vermoeiend is. Films en series Die Ertoe Doen worden netjes gebackupt via ThePirateBay.org en gekeken a) wanneer ik thuis ben en b) wanneer ik wil. Dus ik maak me niet zo druk om de zogenaamde pulp die, allegedly, via de beeldbuis de woonkamerts wordt ingepompt. Want laten we wel wezen. Als er geen TV zou zijn, zou De Massa een live onthoofding op het dorpsplein zijn gaan kijken, of de heksentest bij het kanaal aanschouwen. Brood en spelen kent geen tijd.
Stop worrying. Stop bitching.
Download.

No comments:

Post a Comment